Simera

Toimittanut Eero Nokela

Juuri ilmestyneen Jassu 1/2021-jäsenlehden ajankohtaisia uutisia.

Pääkirjoitus 2021/1

Kevätkokous huhtikuussa

Kuten tiedämme, pandemia-aikana mikään ei ole varmaa – viime vuonnahan toimintamme supistui todella pahasti kokoontumisrajoitusten seurauksena Tilanne on edelleen sama. Hallitus on päättänyt pitää yhdistyksen sääntömääräisen kevätkokouksen huhtikuun 14. päivänä yhdistyksen toimistolla alkaen klo 18. Ilmoittautumiset sihteeri Irmeli Lasarenkolle osoitteella irmelilasarenko@gmail.com .

Katso myös: Kutsu yhdistyksen kevätkokoukseen 14.4 2021

Jos kokoontumisrajoitukset jatkuvat, kokous siirtyy, tarkista asia joko yhdistyksen kotisivuilta tai facebookista ennen ilmoitettua päivää. Päivä ilmoitetaan sähköpostitse niille jäsenille, joiden osoitteet meillä on tiedossa. Jos et ole vielä ilmoittanut s-postiosoitettasi, tee se välittömästi sihteerille, kiitos!

Pakettimatkalla Kreikkaan

Keittoilta siirtyy kevääseen

Ilmoittamamme keittoilta yhdistyksen toimistolla helmikuun 18. päivänä siirtyy pandemiatilanteen vuoksi. Se siirretään keväälle, uusi aika ilmoitetaan aikanaan (kts. ed.).

Matkailuilta keväällä

Suunniteltu matkailuiltakin siirtyy kevääseen. Kokoontumisrajoitusten ja pandemiatilanteen muututtua ilmoitamme mahdollisesta matkailuillasta edellä mainituilla kanavilla ja sähköpostitse jäsenille.

Matkamessut toukokuussa

Tämänhetkisen tiedon mukaan Matka 2021 -messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 21.- 23. toukokuuta. Messujen ohjelma ja osallistujat ovat tietääkseni samat, toki tilanne elää, ja pahimmassa tapauksessa messut perutaan. Kannattaa seurata tilannetta viestimistä, myös nettiä. Matkamessujen partnerimaa on Kreikka.

Aegeanin lennot Ateenaan

Finnair (Aurinkomatkat) ja muiden matkanjärjestäjien omat lentoyhtiöt lentävät kesäkaudella tämänhetkisen tiedon mukaan tutuille Kreikan saarille, mutta vain Aegean Airlines suoraan Helsingistä Ateenaan. Julkaistun aikataulun mukaan lennot alkavat 16. marraskuuta ja jatkuvat 29. lokakuuta saakka. Lentopäivät ovat aluksi ti ja pe, 29.3. alkaen ma ja pe; 2.4. - 17.5. lennetään myös keskiviikkoisin. Lähtöaika Helsingistä on 13.25/13.40 päivästä riippuen, tulo Ateenaan klo 17.00/17.15; ja paluu Ateenasta klo 8.55/9.05, kone Helsingissä klo 12.40/12.50.